Arusaadav sõnumi saatja

Arusaadav sõnumi saatja” (Clear Sender) mõiste on veidi tundlik küsimus. Probleemi lihtsustamiseks võiks öelda, et klient võrdsustab tihtipeale “Arusaadav sõnumi saatja” mõiste “suure logoga”. Samal ajal võitleb agentuuri loovmeeskond oma idee nimel, kus logo on kujutatud väikesemahulise ja tagasihoidlikuna. Konflikt on ilmne!

Samas ei ole siin millegi üle vaielda. Loomulikult peab olema arusaadav, kes on sõnumi saatja. Kui soovid seejärel logo suurendada või laiendada seda ümbritsevat ruumi, peavad agentuur ja klient selle suhtes kokku leppima. Seega püüdke ühiselt jõuda järgnevale arusaamisele: vaatlustulemused paranevad juhul, kui inimesed mõistavad, kes on sõnumi saatja.