Ajalugu

Meie ajalugu

Clear Channeli minevik on tulvil paljusid välireklaami algatusi ning oleme ühe legendaarse välimeedia ettevõttena oma pärandi üle uhked.

Ettevõte Clear Channel UK reklaamitahvlite algusaastad on seotud More O’Ferralliga aastal 1936 ja maailmakuulsa tänavamööbli brändiga Adshel, mis toodi turule aastal 1967.

Ajakäik

1936: Asutatakse More O’Ferrall.

1967: Turule tuuakse bränd Adshel.

1996: Ettevõtte nimeks saab More Group.

1998: Clear Channel Communications omandab ettevõtte More Group. Ostetakse Town & City billboard ja võidetakse Sainsbury leping.

2004: Ettevõte võidab kaubanduskeskuste reklaamilepingu.

2006: Ettevõtte nimeks saab Clear Channel Outdoor. Ostetakse Suurbritannia ettevõte Van Wagner ja turule tuuakse bränd Pinnacle.

2008: Moodustatakse digital roadside network (maanteeäärne digitaalvõrgustik) ja käivitatakse Interact mobiiliteenused. Bain Capital Partners LLC ja Thomas H Lee Partners LP ostavad ettevõtte.

2009: Turule tuuakse kaubanduskeskuste digitaalvõrgustiküleriigilised reklaamitahvlid ja WAVe tehnoloogia. William Eccleshare nimetatakse Clear Channel Internationali presidendiks ja juhatajaks.

2010: Clear Channel laiendab üleriigiliseks oma kaubanduskeskuste digitaalvõrgustiku ja Sainsbury müügikohtade reklaami pakkumise. Clear Channel toob turule toote „Cromination“ – see on Cromwell Roadil kuuest järjestikusest 96-lehelisest tahvlist koosnev reklaam ühes Londoni parimas asukohas. Meie senised reklaamijad on näiteks olnud Nike, 20th Century Fox, Warner Bros, Emirates ja Tourism Australia. Maailma esimene ‘Real 3D’ välireklaami kampaania tuuakse turule, mille on töötanud välja Twentieth Century Fox koos Clear Channel Create’i ja Posterscope’iga. Matthew Dearden nimetatakse Clear Channel UK juhatajaks.